İçeriğe geç

Garantiye Göndermek Için Ne Gerekli

Garantiye göndermek için fatura şart mı?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Bir ürün garantiye nasıl verilir?

Arızalı ürününüzü fatura veya garanti belgesi ile birlikte iade edin. En yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?

Kutu ve faturası gerekmektedir.

Telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?

1- Üretici veya ithalatçı bilgileri. … 2- Satıcı bilgileri. … 3- Fatura tarihi ve numarası… 4- Malın bilgileri… 5- Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. … 6- Garanti süresi. … 7- Azami onarım süresi. … 8- Tam garanti kapsamıDaha fazla öğe…

Garanti için fiş yeterli mi?

Mal için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.

Kutu fatura olmayan telefon garantiye girer mi?

Tüketiciler faturası olmayan ürünler için de garanti talep edebilirler ancak bu durumda ürünün satın alındığına dair başka kanıtlar sunmaları gerekebilir. Örneğin, kredi kartı ekstresi, banka makbuzu veya ürün ambalajı gibi belgeler garanti talebinde bulunmak için kullanılabilir.

Garantiye giden ürünün kargo ücretini kim öder?

Bu bağlamda satıcı, tüketiciye ürün bedelinin tamamını ve ürünü iade etme kargo masraflarını eksiksiz olarak tazmin etmek zorundadır. Ürünü iade etme kargo masrafları, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanunun uygulama hükümleri uyarınca satıcı veya sağlayıcı tarafından karşılanır.

Trendyoldan alınan ürünün garantiye nasıl gönderilir?

Cihazınızda arıza olması durumunda Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 955 14 14 numarasından arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş’ye gönderebilirsiniz.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde bulunması zorunlu olan unsurlar şunlardır: Üretici-imalatçı ve ithalatçı firma yetkilisinin ünvanı, adresi, imzası ve mührü. Satıcı yetkilisinin ünvanı, adresi, imzası ve mührü. Fatura tarihi ve numarası, ürünün türü, markası, modeli ve varsa bandrol ve seri numarası. Numara, Diğer öğeler…

İade için kutu şart mı?

İade yaparken ürünü orijinal ambalajıyla birlikte iade etmelisiniz. Orijinal kutusu veya ambalajı hasar görmüş (örneğin kargo etiketi yapıştırılmış veya bantlanmış) ve yeniden satılabilirliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

Kutu açılırsa garanti bozulur mu?

Yetkili servis gelmeden ürün ambalajını veya kartonunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden ambalajın açılması ürün garantisini geçersiz kılacaktır. Ürün garantisi kurulum tarihinden itibaren başlar.

iPhone garantiye göndermek için fatura gerekli mi?

Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.

iPhone servise göndermek için ne gerekli?

Bir servis noktasına gittiğinizde yanınızda aşağıdakilerin bulunması gerekir: Cihazınız ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarlar (Apple Pencil’ınızla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, Apple Pencil’ı kullandığınız iPad’i getirin) Varsa satın alma belgeniz (bazı onarımlar için satın alma belgesi gerekebilir) Diğer öğeler…

Garantiye gönderilen üründen para alınır mı?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün iadesini talep edebilir. Tüketici kusura uygun bir iade talep edebilir.

Garanti belgesi olan ürünler nelerdir?

6502 sayılı Tüketici Kanunu’na göre garanti belgesi ile satılması zorunlu olan ürünlerin listesi şu şekildedir: Sağlık ürünleri. … Gözlükler. … 3. Isıtma ve havalandırma ekipmanları. … Sıhhi tesisat ürünleri. … Taşınabilir el aletleri. … 6. Motorlar. … 7. Özel haneler için alternatif enerji sistemleri. Daha fazla ürün…

İPhone garantiye göndermek için fatura gerekli mi?

Aksesuar ürünleri için fatura getirmeniz gerekir. iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti talepleri seri numarası kullanılarak yapılabildiğinden fatura getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda servis departmanı fatura isteyebilir.

Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?

Kullanılmış faturanın kaybolması halinde mahkemeye başvurulması gerekmektedir. Kaybolan belgelerin geçersizliğinin ispatı ve kayıp belgesi istenmekte olup vergi dairesine başvurulması gerekmektedir.

Garanti için garanti belgesi şart mı?

Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Garanti Belgesi Verme Zorunluluğu” başlıklı 5’inci maddesine göre, imalatçı ve ithalatçılar, tüketiciler adına ürettikleri veya ithal ettikleri bu Yönetmeliğin ekli listesinde yer alan kullanılmamış mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadır.

Trendyol’dan alınan ürün garantiye nasıl gönderilir?

Cihazınızda arıza olması durumunda Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 955 14 14 numarasından arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş’ye gönderebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep 500 Evler Escort